Make me smile, if only for a while

Ja herregud var ska jag börja? Ingenstans helst. Ska åka och jobba snart och det är ju bra. Är tyvärr sjukt ledsen/orolig/nere slash allt möjligt nu, men det är ingenting att skriva om här. Så det skiter vi i. =)

Hade en trevlig kväll med Joanna, Andreas och Anton igår. Vi såg en film som hette Rika vänner och folket var som de i London. Tur att jag inte alls ser på pengar på samma sätt numera. Nu kom jag att tänka på att det inte kan vara alltför länge tills man får veta om man kommit in på någon skola eller inte. Vill veta nuuuuuu.

Det är nåt seriöst fel på min tumme, den kommer säkert måsta amputeras! Jag har haft nervryckningar i den sedan igår kväll. Det kan ju aldrig vara friskt?! Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback