Konsumera mera

Åh så härligt att ha inhandlat en hel del saker. Egentligen skulle det bli Birsta med Anton och Joanna, men vi får ta det någon dag då vi inte behöver stressa. Harry skulle på Biltema så då smet jag med för att kolla en snabbis på mobilerna jag vill ha. När jag hade hittat en var den såklart slut, så jag måste dit igen. Eller om jag bara ska beställa på Internet? Jag vet inte.

Istället för en mobil köpte jag ett USB-minne på 4 GB (som jag ska lagra mina bilder på ifall datorn skiter ner sig, som den kan få lust med ibland), body butter, 2 andra hudlotions, en deo, en peelingkräm, omega 3-tabletter och 2 paket tuggummi. Det kan ha varit något mer också som jag kanske glömt. Ni ser där, när jag börjar går det vilt till.

Just ja en Drakenglass á la 3 kulor också. Herrguuuuud så mycket glass det var. En kula var ungefär som 3 i vanliga fall kändes det som. Jag valde i alla fall rödvinbär, äpple/kanel och någon italiensk chokladsmak. Jag var ju tvungen att prova några udda smaker och alla var såååå goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback