Jag säger det inte, men jag tänker det

Idag kämpade jag på jobbet. Alltså verkligen. Jag ansträngde mig som tusan, i några timmar tills jag tog slut. Eftersom det bara var jag och de något nyare tjejerna där blev det jag som fick stå i kassan. Vi sålde en hel del och jag var övertygad om att vi skulle få en bonustimme (alltså en extra timlön om vi säljer över 110 mackor i timmen). Så jag bad Jon kolla. 116 mackor hade vi sålt en timme. Yes! Tänkte jag, men så kommer kommentaren
- Vi har höjt gränsen nu, det är 120 som gäller. Ni är för snabba.

Då hade jag sån lust att räkna upp alla fula ord jag någonsin lärt mig, men jag höll tyst. Egentligen tänkte jag skriva ner alla svordomar här också, men jag tänker dem istället. PIIIIP, PIIIIIP, PIIIIIIIIIIIIIIIIIP, får räcka. Ni får använda er fantasi och tänka ut nåt riktigt fult. Snart kommer väl inte Subway ha några anställda kvar. Ingen klarar av att jobba i över 28 graders värme utan att hinna dricka på några timmar. Nu ska vi inte få någon lunch heller. Aja, blir ett nyttigare liv iaf. Fuck off and die Subway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback