I've got your eyes

Igår var min kropp och knopp tärda. Då kändes det ack så underbart att få duscha, använda min nya peelingkräm som luktar aprikos och sedan smörja in mig med kroppssmöret som luktar mango och papaya. Jag kände mig som en frukt hela jag och det var en trevlig känsla. Nu har lukten av någon konstig anledning bytts ut mot en mer lök-och-dressing-osande doft. Jag måste gå och fruktboosta.

Annars är mina nuvarande projekt följande:
1. Sluta säga fan. Alternativt dra ner på fan-användandet om det blir ett för svårt projekt. Alternativt be frivillig vän att ge mig någon form av bestraffning (elstöt?) varje gång jag använder ordet. Om jag nu verkligen vill lyckas.
2. Sluta säga typ, liksom och kanske framförallt ba. Nu när jag är vuxen måste jag ju fanimej prata som en också.
3. Se något positivt i allt. Hey, jag tappade bort mitt körkort, men jag är inte av med mitt körkort. Hur bra som helst! Och hey nr 2, jag har betalat mer pengar för andra klantigheter.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej! Din blogg är också skojig! =) Jag ska läsa jurist jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback