I feel good, nananana

Jag har varit riktigt hurtig idag. Gått till masterna med mamma, puh det är en bra bit uppför det. Jag har till och med ätit ganska nyttigt. 2 äggmackor, en jordgubbssmoothie, en skinksallad och en massa blåbär och smultron på väg till masterna. Nu till middag blir det nåt grillat och inte alltför nyttigt kanske, men över lag så. ;) Jag har ju varit kakfri i flera dagar nu (för att låta som en nykter alkoholist) eftersom vi inte får äta Subways kakor längre.

Just nu läser jag en bra satirbok. Lycka heter den och det är ingen självhjälpsbok som det låter. Istället handlar den om en snubbe som skriver en självhjälpsbok i alla kategorier, som verkligen fungerar. Och vad som händer med världen när ingen tobak, sprit, modetidningar eller liknande behövs. Det blir mer ett helvete än ett himmelrike. Intressant och roligt. Undra hur den slutar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback