Förvirrad!

Jag blev 5:e reserv på utbildningen i Uppsala och jag kom in i Västerås. Jag är mycket förvirrad och kluven. Om jag får ett ja från Uppsala, vill jag gå där då? Jag sitter och väger fördelar och nackdelar. Kanske inte ens behöver bekymra mig om det (bara 22 platser och troligtvis tackar ingen nej), men jag vet inte om jag kan tacka nej om jag får ett ja. Trots att det känns nånstans att Västerås passar mig väldigt bra. Boendet gör enormt mycket för mig som sagt. Men Uppsala är ändå Uppsala, det känns coolast.

Kommentarer
Postat av: Frida Öhlen

Hejhej! Hittade din blogg helt plötsligt! =) BLev lite nyfiken, vad har du sökt för utb i Uppsala? Jag ska nämligen också flytta dit som det ser ut nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback