Don't leave me this way

Nu sitter Anton på ett plan till Bulgarien och jag är en aning orolig. Om han klarar sig så lindrigt undan med att bara bli våldtagen blir jag lättad. Han kan ju bli mördad! Bulgarien verkar livsfarligt numera. Han ringde från Arlanda igår natt. Arlanda. Som jag älskar det stället. Det är som sagt min favoritplats på jorden.

Alltid när man är på Arlanda känns livet lätt. Antingen är man glad att få åka iväg, eller så är man hemkommen och tycker det är skönt det också. Fullproppad med intryck från ett annat land. Det finns så mycket jag älskar där. Titta på alla människor som är på väg någonstans, att gissa vart de ska åka. Gå in på Pressbyrån och köpa kaffe +bulle =15 kr eller liknande. Taxfree med lyxiga parfymer och stora chokladkartonger. Kändisspotting. Flygvärdinnornas slampiga outfits och höga klackar som ljuder när de går. Jag kan fortsätta listan en evighet. You just gotta love it. 

 
 Kändis (Carola) + pressbyråns fagra fasad i bakgrunden. Kan det bli bättre?

 På väg till Paris. Love, love, love.

 Anna och jag på väg till Rumänien. Kl: 04.15. Sjukt trötta, men det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback