Åh Primark

Jag, Joanna och Anton har nu sett filmen Zodiac. I början trodde jag starkt på den. Efter ett tag blev den tråkig och sedan äääääännu trååååkigare. Den var ju inte dålig, bara....ja, långtråkig. Vi misstänkte till slut alla som möjliga mördare, till och med en städare som man fick se i ungerfär 1 sekund. Det var inte han.

Idag när jag var inne på H&M så tänkte jag på hur nice det skulle vara att ha en Primark-affär här. En lika stor en som den här i Hammersmith (London). Där kunde man hitta allt möjligt coolt och det var oftast billigt + bra kvalité. Det är nästan så att det är värt att åka till London bara för Primark. Det ska jag göra nån helg framöver. (Troligtvis låångt framöver). Jag ska ha med mig en tom resväska och bara shoppa järnet.




Just nu på jakt efter: Lägenhet, mobil +mp3
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback