Saknar er.

Tjoo igen. Lite uppdateringar. I helgen ska jag vara heeelt ensam i det här stora huset. Familjen ska åka till Sverige över helgen bara och träffa nån pedagog. Vecka 8 ska jag följa med, då ska vi vara en vecka i Sverige. I deras hus på landet utanför Södertälje. Då blir det en massa jobb är jag förberedd på. =/

Saknar er sååå. Tänk att få hitta på nåt med er där hemma just nu! Imorrn blir det skola igen. Det är såå svårt, men när det gäller uttal är det ingen konkurrens. Tyskarna och co är bättre på grammatik.

Ni kanske undrar hur ungarna är att passa förresten? Det är såå olika. Oftast lyssnar de inte och det är inte lätt med autismen. Tjejen är i sin grina efter mamma-period och hon tjurar alltid. De är verkligen sämst på att plocka upp efter sig så det gör jag alltid. Men jag har inga problem med att säga åt dem. ;) Andra gånger kan de vara små änglar, det är så olika.

Har inte sett några kändisar än! Vad jag vet iaf...Magnus Hedman kanske räknas dit men njaaa. Han bor ju här och har sina barn på samma skola. Han hejar iaf trevligt på mig.

Vad kan jag mer berätta?...Hmmm. Vi äter en massa organisk mat. Och det finns alltid en massa olika sorters nötter och salladstillbehör. Frukt och fullkornsbröd är viktigt. Jag kan verkligen INTE klaga. Ibland lagar jag mat, men det blir rätt enkla saker. Barnen är kräsna. Jag älskar maten mamman lagar, men de klagar mest.

Igår åkte vi en tur till skolan i familjens ferarri. Nice. ;) Tjenen bara grinade att hon var bilsjuk. Jag går en massa promenader i "friska" luften också. Och mycket folk börjar prata med en här och är trevliga. Typ på bussar och så. Inte sådär läskiga att de ska fråga efter numret å så, utan bara trevligt småprat. Jag ska på uppdrag av Joanna knäppa lite papparazzibilder. Hihi. ;) Hoppas vi träffas snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback