För andra gången i mitt liv

...Så är jag i London. Det har varit en låång vecka i Sverige, jag har jobbat 65-70 timmar. Huuujedamig! Och då måste jag ständigt vara aktiv och leka med de små liven också. Gaah. Men, vädret var underbart. Det snöade och luften var så ren och härlig, till skillnad från här. Dock ligger stället mitt ute i ingenstans, så efter några dagar får man nog. Det är helt enkelt för öde!! Det bästa var att jag fick prata i telefon med mina älskade. Höra deras röster, åååh, saknad.

Jag har några nyheter också. Jag har äntligen ätit sushi för första gången i mitt liv, och jag gillar ju all mat, så såklart gillar jag sushi. Jag har flugit business class för första gången i mitt liv, så coolt! Jag fick sitta på en helt egen rad, det var skinnsäten och man fick en varm handduk att torka sig på innan maten. Det coolaste av allt är att jag nu också för första gången i mitt liv ätit svindyr rysk kaviar. Catharina sa att den kostade ungefär 100 kr per korn. Gyyd, jag åt 3 mackor. =D Det var supergott. Jag fick rostat vitt bröd med creme fraiche, rödlök, äggbitar, lite smör och så kaviaren då. Och det blev måånga korn. Yäää. Jag har också ätit årets första semla och druckit massor med cappucinos. De har såklart en cappucino-maskin, heeehrrrmm.

Annars har veckan varit ganska jobbig. En dag blev det över 14 timmar och det känns lite väääl...Paret Törnberg var då på fest hos Anders Glenmark. Där var också en hel del andra kändisar som Uggla mfl. Jaaag då! Jag var tvungen att vara hemma med baaarnen, istället för att mingla med eliten.

Jag kan inte låta bli att le när jag står och fixar allt i köket tills det skiner av perfektion och känner mig precis som Bree! Det är en sån rolig känsla.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback