Denna helgen...

Tjoo. Blir inte ofta jag är inne på Internet numera, men nu blir det ett inlägg iaf. På fredag åker jag till Sverige. Tyvärr inte hem för att träffa mina nära och kära, utan bara mitt ut i ingenstans, till ett lantställe utanför Södertälje. Blir en massa jobb har de sagt.

Nu börjar alltså en ny vecka av jobb, jobb, jobb då. Det är tur jag har kompisar här, annars vet jag inte om det hade varit lyckat precis. =P I lördags lärde jag även känna en ny tjej, svenska Sofia. Så nu känner jag 2 Sofior. I lördags åkte vi först runt lite och gick in på Brittiska muséet. (Tyskarna är lagomt kulturella, det är faktiskt bra). Vi kikade på egyptiska och afrikanska saker. Sedan skulle vi till en marknad men den var stängd, så det blev lite hopplöst irrande och fika här och där.

På kvällen däremot gick vi på kabaré. Den var skitbra. Vi lyckades få tag i biljetter på picadilly, där man kan få reducerat pris. Det var en imitations-snubbe som sjöng låtar och så hade han tre häftiga showgirls. De hade så snygga kläder, de bytte nästan hela tiden också. Först var det mest gamla låtar och vi kände inte igen alla imitationer, men han gick som tur var framåt i tiden och när han gjorde depp-James Blunt som sitter med benen i kors var det riktigt kul. Även Austin Powers var med i bilden, haha. När tjejerna gjorde Spice Girls och Britney ville jag också upp på scenen! ;P

På söndagen var vi på marknad. Minns inte vad den hette, men den var bra. Fanns en massa spännande att äta där och vi valde indonesiskt. Jag köpte 5 bilder i svartviitt som jag ska köpa ramar till och ha i min framtida lägenhet. De är ungefär i a4-storlek. Det blev med Elvis, Beatles, Betty Boop och två Marilyn. De har en massa såna häftiga bilder på marknader och jag är på jakt efter något med Uma på.

TA HAND OM ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback