Alla hjärtans dag...hmmmn.

Jahaa vad är det för mening med den här dagen? Jag är långt bort ifrån alla mina älskade. Usch, nästa dag tack, jag tror vi skippar denna....

Jag måste berätta om gårdagen. I skolan berättade en tjej som heter Judith att hon sett Jude Law 2 ggr. Slyyyna, ville alla tjejer i klassen skrika, jag lovar. =P Ena gången hade hon tom suttit bredvid honom i parken, gaaah. Utan att säga något till honom då. Hon beskrev hur snygg han hade varit i bara t-shirt. Vid det här laget ville nog alla tjejerna vrida nacken av henne. Och sedan sa hon att han var snyggare än i filmerna. How is that possible?! ropar Ricky. Sorry Judith, du är en schyst tjej, men det här är inte coolt! Inte rättvist alls. Jag då?? Va? Va??! Hon har dessutom tagit i Hugh Grants barn (eller om det är hans låtsasungar), hon såg honom i en annan park. Slyyyyyyyna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback