Abstinens

Hej alla mina kära. Jag har en riktig sakna-period just nu. Igår hade jag gett allt för att få krama min bror. Det blev ju inte bättre av att jag hörde "Don't go breaking my hart" med Elton och Kiki Dee. Då tänkte jag såklart på hur kul det skulle vara att spela Singstar med Anton just nu. Och göra deras fina dans och allt!
Joanna jag önskade att du var här och kunde spana med mig. ;)

Jag vet nog vad anledningen är. Jag har fått tillbringa hela 6 nätter ensam i ett stort hus! Familjen skulle åka en helg till Sverige, men de kom inte hem förrän på onsdagen. De ringde varje dag och sa "Alltså...heh, vi stannar en dag till." Jag vill inte vara ensam i det stora dyra huset! Helgen var iaf rolig. På fredagen umgicks jag med den svenska au-pairen Sofia. Hon och jag hade en massa att prata om, så vi satt på Starbucks i flera timmar. I lördags var tyskarna här. Vi såg på film och frossade i en massa onyttigheter. De är helt galna i den dum-fåniga filmen High School musical..oj oj.

På söndagen gjorde vi en lång tur till Camden market. Cooolt ställe! Det var verkligen så många udda typer där. Alla olika nationaliteter och stilar på alla. Gissa vad jag köpte? Örhängen. ;) Jag har shoppat en hel del nu alltså...Åt japansk och kinesisk mat också. Och en feeetstor chokladmunk.

Vad har ni för er där hemma??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback