Soft

Själv roar jag mig med att titta på alla avsnitt av årets julkalender på webben. Om jag vore barn skulle jag bli rädd för tomten efter det här. Eller oj, han får bara omnämnas som "Den store röde". Sträng så in i tusan är han också mot den lilla lata nissan, som bara vill sova.

Annars finns det många saker att vara glad över:
1. Min granne har inte spelat dånande musik på hela helgen! Tack för att du valde just den här helgen, taaack.
2. Mina blåmärken börjar nu bli gulmärken. Ser ungefär ut som en dålig sminkning från Make up store. Lila i ögonvrårna, lila eyeliner och gul över och under ögonen. Rätt coolt ändå. Jag är en hel färgpalett.
3. Jag har roliga grannar och kompisar som tycker att det inte gör något om jag får ärr, för det är ju Rock'n Roll.
4. Det är snart jul. Det är jag glad över trots att mamma redan nu skickar dumma mms som visar lussebullarna och pepparkakskolan de bakat. (Hoppas det smakar skit).
5. Antons och mitt fotokoncept behöver inte gå i stöpet för det här. *Heeeemliiiis*

image223

Kommentarer
Postat av: christian

jag har inte tittat på årets julkalender någonting... måste jag kanske göra det? Get well nu Carro!

Postat av: Carro

Jaa den är rätt söt. =) Ingenting mot för kvalitén på de man såg själv som mindre, eller så ser man det inte på samma sätt längre bara. Tack, jag är på god väg!

2007-12-12 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback