Så kan det gå

Vilken konstig morgon. Kommer till tentan, är lugn och mår bra. Tittar igenom och konstaterar att jag inte kan första frågan. Skriver lite på den andra. Helt plötsligt börjar magen protestera och krampa. Så jag blir tvungen att kallsvetta mig igenom tentan och hinner knappt kontrollera vad jag skrivit. Fick skynda mig ut, för jag kunde inte sitta kvar. Är just nu helt matt, men har iaf vilat i några timmar. Utnyttjade en timme av fyra och jag hoppas ändå på det bästa. Jag väljer att tro att jag klarade den, tills motsatsen är bevisad.

Fick inte så mycket sömn i natt. Min granne drog nämligen på musik vid 4-tiden. Vad är felet!? Vilket kapitel missade han egentligen i den lilla enkla boken i normalt beteende!? Han läste den definitivt inte. Fattar inte, snacka om respektlöst.

image219

Kommentarer
Postat av: christian

usch lät lite otäckt det där! men du fixade säkert tentan ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback