Put a smile on your face

Att bo i korridor kära vänner, DET är berikande. Alla olika personligheter som finns, haha. För några dagar sen kom jag ut i köket på morgonen och möter Tony.


Jag: Goood mooorgon! (Skitglad röst)

Han tittar på mig som om jorden håller på att gå under.
Han: Jag förstår inte vad som ska vara så gott med den här morgonen!? (Skittrött röst)
Jag: Det är väl en jättebra morgon?
Han: Nej! Och jag lyssnar inte på kvinnor i skinnkjol. (Hade min nya fina kjol på mig)
Jag: Hahahhahahahhahahahha. Det är ju dom du ska ta mest seriöst.
Han: Knappast!

Åh han är så rolig Tony. Går inte att fatta om man inte träffat honom. Äkta pessimist, haha.

image215 image216 Smiiiiiiile Tony, smiiiile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback