Lucce-gasque

Jajjamen, lördagen var trevlig! Synd att jag inte var med och sjöng, men jag höll i kameran istället. Var för en gångs skulle emot att vara med på bild själv. Händer aldrig annars, haha. Vårt lucia-tåg sjöng jättefint och lucian var en 2 meter lång kille. Efter framträdandet blev det god mat, julgodis, vin och en massa andra godsaker. Kolla mina tjusiga bilder. Vi kollade på spexet också - ett efterblivet luciatåg. Jag hoppas det inte var någon form av parodi!

Igår jobbade jag hela dagen. Vi satt och kollade på Thelma & Louise på dvd, drack glögg och åt godsaker. Japp, jag var som sagt på jobbet.

         

1. Tärnan Ylva
2. Förberedelser
3. Maria och Calle, bästa
4. Fina tjejer
5. Här har vi lucian, haha
6. Lucian var skiiiiitlång
7. Kolla vad fint det var
8. Tåget tågar ut
9. Frosseri
10. Ylva framför baren

Kommentarer
Postat av: christian

Det enda som är fint med Lucia är när dom går i tåget. sen är allt tråkigt... faktist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback