Lördagsfika

Ajaj, inget pluggande igår. Eller jo lite. Jag läste rubriken "induktion" och tänkte, njäee-he-he det här behöver jag inte lära mig just nu. Det kan vänta. Och vänta det gör boken minsann. Den ligger på golvet och gråter för att jag inte vill öppna den. Snyft.

Istället blev det en mysig Idol-kväll med de bästa korridorisarna. Grymt tur att jag hamnade just här. Nu ska jag snart bege mig ut på en lördagsfika. Kakor i massor! Jag har gått och varit konstant hungrig de här dagarna, mamma tror att jag vidgat magsäcken, haha. Mycket möjligt så mycket som jag proppar i mig.

image214
Jag antar att det är så här jag kommer se ut imorrn då, när jag försöker få på mig min söndagströja. Jaaaja, vad gör det? Ser ni inte hur böljande mitt hår år? Fladdrar i vinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback