Lätt till skratt

Jag har så svårt att hålla mig för skratt. Alltid! Och jag har försökt, för det gör ont att skratta just nu, men det finns helt enkelt för många roliga typer i min omgivning. Igår var det till exempel HELT omöjligt eftersom vi såg på Bönderna. Bonde-Fredrik makes my day, jag döööör seriöst när han öppnar munnen och muppar ur sig nåt konstigt läte.

Nu har jag i alla fall tagit bort skenan. Jag trodde jag skulle börja grina när jag såg hur svullen näsan var. Sedan blev jag varm och yr i huvudet istället, så var tvungen att sätta mig ner och luta huvudet bakåt. Måste fortfarande gå med tejp på den, för att tränga undan svullnaden. Verkar som att det hjälper i alla fall, för det ser inte alls ut som i morse. Åh jag är så glad att ögonblicket då jag först fick se den är över - en sann mardröm! Nu när man ser den med tjep på ser den typ ut som vanligt. Den var inte blå i alla fall.

Jag har varit i skolan också. Åh vad jag hade saknat mina klassisar. Föreläsaren är riktigt skön också, diggar honom stenhårt. Var en jätteintressant dag då vi pratade om manligt/kvinnligt, rockstjärnor, Britney och en massa annat. Inga kvalitativa metoder här inte, skitkul var det.

image225 Åhhh Bonde-Fredrik I'm the one for you. Let me be the one to vårda dina grisar. Love/Carolina

Kommentarer
Postat av: christian

Heja på Carro! I belive in you :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback