Grattis

Utbildningen gick bra, var bara att sitta och lyssna. Inga problem att hitta dit heller, trots att det låg en bit bort. Jag blir alltid så stolt över mig själv när jag inser att jag visst kan följa en karta - jag är inte helt utan lokalsinne! Såg moskén också, men ingen Allah i sikte.

Måste verkligen säga GRATTIS till Henke, som kom in på läkarlinjen vid Karolinska. Den grabben kommer bli en utmärkt läkare är jag övertygad om. Stort grattis! Jag förstår ju lika bra som ni att det endast är för att han är rödhårig. Intelligensen sitter endast i hårfärgen såklart. Och jag har läst i Illusionerad vetenskap (haha hundtricket) att rödhåriga har 455 fler hjärnceller än andra. Looovar.

image218





Kommentarer
Postat av: Linus

Ja, han kommer bli en grym läkare. Nu är det bara Anton kvar. :) Fast frågan är om han inte kommer bli en snuskig-spansk-gynekologsdoktoristwannabee som säger preeeesenté :D HAHA nerå:P

2007-12-07 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback