Combaya

Tjeeenis. Idag ska jag på delegeringsutbildning, en kort sådan för att lära mig ge medicin. Dagen före tentan! Japp, jag har alltså tenta imorrn på datainsamlingsmetoder, induktion, deduktion, kohortanalyser och en massa annat tjohejsan. Låter som något för naturare tycker jag, de gillar ju att läsa om tråkiga saker. Ska rent ut sagt bli underbart att lägga den här kursen bakom sig (om det inte blir omtenta, gulp.)

Tur att jag på något mystiskt sätt känner mig helt lugn. Antingen så är det en jag-vet-redan-att-det-är-kört-känsla (neej inte tänka så) eller så är det en whaaaatever-det-går-som-det-går-känsla (japp!)

image217 Hakuna matata, helt enkelt. Mina förebilder.

Kommentarer
Postat av: majda

Läs & kommentera min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback