Bra värden

Konversation med en sjuksköterska.
Hon - Du kommer snart kunna idrotta igen. För du idrottar väl mycket?
Jag: Haha neej. Va?
Hon (oförstående): Jaså inte!? Men dina värden är jättebra. Som en 6:årings!

6-åring!?? Hahaha. Ja, man kanske kan välja att se det som nåt positivt.

image226

Ikväll tänker jag ta mig till lucce-gasqen ändå. Kören ska sjunga (dock inte jag), men jag tänker ändå vara med och umgås med dem och titta på spexet. Det blir ju Calles och Marias sista, eftersom de ska sluta. Dumma Calle som väljer att gå upp till heltid som säkerhetschef på Arlanda, istället för att vara pianist i kören. Hur tänker man då? Haha.

Igår sa han att jag borde följa med honom en dag på jobbet (ni vet jag älskar Arlanda) och se den andra sidan av allting. Saker som ständigt går fel, människor som beter sig som svin...and so on. Det är lite skrämmande att höra honom berätta. Nej!! Jag vill leva i min lilla Arlanda-är-en-trygg-och-kärleksfull-flygplats-värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback