Shopping

Nu har jag varit en sväng i Birsta. Till min lycka upptäckte jag en ny underbar affär helt i min smak. Six heter den och jag tror jag varit i någon sådan butik utomlands. Kanske i Paris. Jag tänkte nästan köpa allt jag såg, men insåg till slut att det var omöjligt. De hade alla möjliga smycken som jag verkligen behövde kände jag. Till slut begränsade jag mig till ett brett träarmband och fyra par örhängen. Kom igen...det var länge sedan sist nu. Det var inte lätt att stå emot när allt var sjukt snyggt och rätt billigt. Lycka är att äga...ehem, nej det där tänkte jag bara. Jag köpte även Rosenrot-kapslar. Inte på smyckesaffären dock. De ska tydligen vara bra för rätt mycket, så varför inte? Tänkte jag. Det kan behövas för den tuffa studietiden nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att allt verkar ha löst sig för dig! Du kommer säkert att få det toppen =) Jag skulle också vilja kunna göra om min blogg utseendemässigt, hur gör du? Kram Kram

2007-08-20 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback