Mästerkocken

Igår var vi som sagt hos Torben. Åhh så god mat han lagar! Jag säger då det, en huslig karl kommer högt upp på listan. Efter mycket om och men blev det äntligen dags för Antons nyinköpta Singstar, 90's. Roligt!

Har fått mitt lönebesked nu också. Varken nattbonus eller ersättning för det 2 timmars långa personalmötet. Det här går jag absolut inte med på. Så bäst för Jon att han bara glömt att sätta in pengarna. Snart kommer all personal vara puts väck. Jag är redan puts väck som tur är, helt underbart.

      

1. Allihopa tillsammans. Andreas, Joanna, Anton, Henke, Jukkle, Torben, Erika och Larsson. (Fin pose som alltid Anton).
2. En äkta "Schllll VAAA-pose"
3. Plastic fantastic
4. Torben och Anton jämför Bulgarien-brännor
5. Mitt äkta jag
6. Sött
7. Ledsen? Mystisk?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback