Lyckorus

Åhh jag känner mig så förbaskat glad. Kan det möjligen bero på att jag idag jobbade mitt sista pass på Subway? Svar: Jaaaa! Helt underbart. Jag sa det till den sista kunden "Du blir min allra allra sista kund här någonsin". "Oj känns det bra?" "JAAAAA...eeeeh jag menar näeee" sa jag och kastade blickar runt så att inte vissa personer var i närheten. Men sedan sa jag "Ohh jaa" och log med hela ansiktet. Nu hoppas jag verkligen att det inte blir extrajobb på något Subway i Uppsala. Det är verkligen sista, sista, sista utvägen. För ett extrajobb måste jag nog ha.

Jag firade det hela med lite apoteksshopping (utan Anton tyvärr).

image24

Subway ta er i brasan! Med vänliga hälsningar Carro

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha. Jag tror jag ska ge Jon länken till din blogg alltså. ;) Btw, vi MÅSTE ses nåt framöver!!! :(

2007-08-17 @ 20:05:30
Postat av: Carro

Hjälp det tycker jag inte vore så värst snällt. Måste vi? Jaaajaaa. Närå klart vi ska. =)

Postat av: Johanna

Japp, det löser sig säkert på bästa sätt till slut ;) Åh vad härligt att du är av med Subway nu! Din lycka är nog befogad, haha. Krams

2007-08-19 @ 22:43:03
URL: http://minplatsietern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback