Konsten att slöa

Ahh vilken härlig dag. Att simma är nog seriöst det bästa jag vet. Eller kanske näst efter att äta då. Jag, Joanna och Andreas har legat och stekt, spelat kort och badat. Jesper fick följa med också, lille vän. Önska musik kunde vi minsann också göra, lyxigt. Såklart blev det Stars are blind för att få tillbaka sommarkänslorna från förra året. Det är så skönt gung i den låten och jag kände verkligen lugnet. Det blev också lite Sunblock, det är också sommar, haha. Det enda som saknades var väl möjligtvis någon Ted Gärdestad-låt. Det är äkta sommar.

Jag ägnade en tanke åt stackars Anton som måste stå där på Subway. Hoppas det gick bra på intervjun.

image29

Kommentarer
Postat av: malin(subway)

Hello Carro,
Malin från subway här.. HIttade din blogg av en slump, så tänkte berätta för dig att jag ska säga upp mig från Subway. Ska också skicka in listan på klagomål nu i veckan.. Blir att skicka in den anonymt! =) Hehe.. kommer med uppdatering sedan! =) Ha det kalas.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback