Karaokekarlar

Det blev en totalt lyckad kväll igår. Jag hade jätteroligt. Jag, Linus och Joanna började med att äta middag på kina. Från att vi träffades till dess att vi skildes åt på slutet skrattade vi så gott som hela tiden. Mest åt Linus, den eviga humörhöjaren.

Efter maten mötte vi Linus kompisar och tog en krogsväng. Först O'learys, sedan Irish och sist Daltons. Jag och Joanna hade aldrig varit på Daltons förut men där hade de karaoke som Linus och en av kompisarna var ivriga på. Vi blev bjudna på en massa drinkar, herregud tack. Först en baileys med kaffe som smakade alldeles för mycket sprit (det var Joannas granne som blandat den.) Efter det var enda önskemålet fruktiga drinkar. Då fick vi daiquiri, nån skitgod med lime och en om möjligt ännu godare med hallon/jordgubb och något mer. Shit, ibland är det härligt att vara tjej, haha. Det vi skrattade mest åt var Linus tappra "Kan jag använda CSN-kortet?"-försök.

Jag och heting-Joanna gillar minsann att posa. Här töntar vi oss på bussen hem. Det bjuder vi på. Det känns som att vi är skyldiga till det, så mycket som vi fick gratis.

           



Kommentarer
Postat av: karin

Guuuud va fint hår du har!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback