Jag kom in!

Jag fick nyss reda på att jag kommit in i Uppsala ändå, så jag är lite darrhänt när jag skriver nu. Kollade extra noga ifall att jag skulle sett fel i anmälan. Men "antagen" måste väl ändå betyda att jag kom in. Jag hade förberett mig på att flytta till Västerås. Nu känns det konstigt att inte göra det. Undra om jag kommer få någon bostad ens nu? HJÄÄLP vad nervös jag är. Samtidigt förstår jag det inte än, jag kommer faktiskt att flytta. Ibland går nervositeten över för att jag inte tagit in det än. När jag tittade i anmälan var Västerås struket. Så nu kan jag alltså inte välja annat än Uppsala. Lika bra det. Velig nr 1 sitter ju här. Nä förresten, jag känner veligare människor, nämner inga namn (Joanna, Joanna, Joanna). Haha, nääerå. ;) Eller jo, när det gäller kläder speciellt.

Bra nr 2: H&m hade fått in nya koftor och jag fick min i organisk bomull ändå. Yes! Mjuk och skön.
Bra nr 3: Joanna slutar jobba snart och då blir det förhoppningsvis stranden. Att simma är liiivet dudes. 

Och Johanna, jag kunde inte låta bli att sno detta från din blogg. Det var ju superkul. Så här skulle jag se ut om jag var en Simpson. Rätt het eller hur!?

image20Jag valde klädseln "In my birthday suit". Jag vill se nya filmen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis Carro! Det måste ju kännas jättebra :)
Hihi jaa, visst var Simpsongrejen kul?! ;P
Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback