It's time to fly

Det känns lite pirrigt just nu. Jag har nyss ätit den sista middagen hemma. Ändå känns det som andra gången gillt. Jag har varit med om det här innan, att lämna alla och åka iväg. Nu är jag ju inom Sveriges gränser herregud, jag kommer väl hem någongång. Och ni kan hälsa på. Att säga hejdå är något jag har svårt för, men nu ska jag vara positiv och ha det toppen i Uppsala.

Eller just det ja, jag ska leta upp ett farligt gäng och börja hänga med så jag blir lite cool. Bråka med hyresvärden, sno cyklar, moona på en föreläsning. Ops, Scrubs-moment again.

Ser jag inte alldeles jättefarlig, ärrig, sur och ond ut på den här bilden? Ehe.



Nu blir det inget mer bloggande förrän jag kommit fram imorrn. Wish me löck.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp japp, lycka till min vän! :)
Kramelikram

Postat av: Anton

Godd löck maj bejb!!!

2007-08-31 @ 00:09:09
Postat av: malin

Hello, no more subway för min del.. Hoppas du får det bra i Uppsala! =)
Kram

2007-08-31 @ 08:35:43
URL: http://www.mjke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback