Inget boende, hjälp

Tralalla jag har ingen lägenhet i Uppsala. Jag kommer få bo på gatan. Jag kanske ska tälta utanför universitetsområdet? Nej just det ja, hade det inte varit för tältfobin kanske. Därför söker jag nu andra lodisar som jag kan starta ett gäng med och råna korvkioskar och sånt. Tänk så trevligt vi kan få det tillsammans.

Så jag kommer nog sammanfatta min studenttid så här när jag slutat: Jag hade inget boende, ingen mat, jag var aldrig ren, men hey jag gick ju på en statusskola.

For your information tror jag faktiskt att allt kommer ordna sig och att jag kommer få det toppen. Till slut.

image23

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi jo jag har det finfint här nere i sööder :) Det kommer säkert gå jättebra för dig med! Kanske finns någon snäll fadder med en stor soffa någonstans till att börja med :P
Kramelikram!

Postat av: frida

Hej! Ja, precis, ska plugga juridik där. Jag har fått boende genom Blocket, var några som skulle hyra ut så jag nappade. Så kolla där, lägg även ut en egen annons på blocket att du vill hyra i andra hand, så kanske du får svar. Annars gäller det ju bara att hugga på studentstaden hemsida om de har några studentrum eller så. Krisar det och du känner ingen du kan bo hos, får du höra av dig! Jag och min pojkvän flyttar in 1 sep som det ser ut nu.

2007-08-17 @ 12:38:54
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback