I'll pack my bags

Idag måste jag sätta igång med packningen. Jag har visserligen redan det mesta nere i kartonger redan, men något säger mig att jag måste tänka om. I kartongerna ligger alla mina saker. Jag kan faktiskt inte ta med mig allt jag äger och har. Det känns ju lite onödigt. Jag får nog slänga lite mer också. Jag har blivit bra på sånt numera. Förut sparade jag varenda liten pryl.

Jag har en rolig punkt på min lista också. Höstshopping. Jag började lite smått igår med en snygg T-shirt från h&m som duktiga Cassandra Rhodin har designat. Koftan jag ville ha i organisk bomull var slut. Jag har som tur är spanat in annat tjusigt och det ska bli en massa mysiga koftor.

Det som gläder mig allra mest just nu: endast 5 pass kvar på Subway!!! Lycka.
Det som gladde mig allra mest i morse: Flyg 29 saknas! I love it. Joanna såg du avsnittet?



Kommentarer
Postat av: joanna

Fuck! jag glömde reprisen också =( buhuhu

2007-08-07 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback