Hur tänker de?

Pinsamt men sant, jag tycker att serien Girls of the Playboy mansion är himla rolig. Man får en inblick i Hugh Hefners 3 flickvänners liv. Ett liv i lyx, minst sagt. De får vad de vill, när de vill. Jag tror seriöst att girlfriend nr 1, Holly, är kär i gubben på riktigt. Kendra och Bridget måste vara lycksökerskor. Frågan är om det är värt att ha sex med gamlingen för att få det där lyxlivet? Ieeuh. Jag vill veta hur de tänker egentligen!? De väntar säkert bara på att han ska gå och dö. Undra om de ens får ärva något? Han har ju trots allt barn.

De verkar inte heller vara de smartaste brudarna om man säger så, men jag gillar Bridget bäst. Hon ler konstant och är alltid positiv. Svårt att vara det när man hela tiden får åka iväg på lyxsemestrar och äta på alla lyxrestauranger?

Idag: Stranden förhoppningsvis! Jag har badpanik. Måste få bada. Je l'aime bien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback