Hur långt har jag kommit nu?

Ja, ehm, ska jag avslöja hur långt jag kommit? Jag har ärligt talat inte lyft ett finger än. Jag har pratat med Matilda som trots allt kom levande hem från Turkland och jag har fikat en massa eftersom Harrys föräldrar kom hit. Jo förresten, helt handlingsförlamad har jag inte varit. Jag gick ända till Statoil för att köpa ett frimärke. Ni ser, jag är på väg. Herregud jag har ju flera dagar på mig!

 I Turkland kan man ha roligt. Och vara allmänt knäpp. Som vanligt då?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi jaa jag älskar Beatles :) Inget fel på Marilyn och Elvis heller, köpte liknande såna där bilder som du har när jag var på språkresa i England.
Lycka till med flyttförberdeleserna förresten!
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback