Förvirrad nattetid

Kl 2 i natt vaknar jag av att killen vars studentrum jag nu ska få äntligen svarar på mitt sms. Det har ju varit lite struligt med inflyttningsdatumet så jag ringde honom och han sa att det inte var några problem att jag flyttade in några dagar innan. Han skulle ändå inte bo kvar tiden ut. (För flyttar jag in måndag den 3:e sept som jag skulle får jag ingen flytthjälp hemifrån). Men då började hyresvärldarna krångla och jag fick höra av mig hit och dit till båda. Nu ska jag hämta ut nycklarna den 31 aug, på fredagen. Jättebra! Då har vi hela helgen på oss att fixa och trixa i lägenheten.

Nu måste jag fylla i kontraktet och skicka in + att jag måste fylla i en massa papper från csn (som jag inte fattar mycket av). Jag har verkligen en massa att göra nu, för att inte glömma packningen som jag inte kommit igång med. Puh...men roligt kommer det bli senare.

Kommentarer
Postat av: Mjke

Banne mig, det har du alldeles rätt i.. jag har inte heller fått något för det.. Vad fasen.. =(
adda mig på msn: [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback