Det löser sig alltid

Jag har fått ett studentrum! Det är ju toppen. Jag visste väl att det skulle ordna sig ändå. Det var via Norrlands nation jag fick det och jag tror det är ganska centralt. Kan inte riktigt tyda kartan, men det är ju helt klart inte mil utanför. Jag har ett eget rum (puh) och jag vet inte hur stort det är men det skulle ligga mellan 16-18 kvadrat. Jag har egen toalett (det viktigaste) och tvättställ. Sedan delar jag kök och dusch med 4 andra. Helt okej. Hyran ligger på 2750 kr/mån och det är ju vad det kostar, så det är inget att klaga över. Kabeltv och bredband ingår i hyran, yes! + Att den är nyrenoverad. Underbart det. Jag får inte flytta in där förrän 3 sept och uppropet är den 29:e aug. Hmmn...Det löser sig det med. Jag funderar på att ta en bussresa ner över dagen och vara med på uppropet/registreringen.

Det här ska bli sååå kul! Att handla mat är något jag längtar efter också. Åh jag längtar ihjäl mig. Jag slapp det fängelseliknande rummet jag såg på blocket som inte hade några fönster. Jag trodde ett tag att det var så det hela skulle sluta. Eller att möjligtvis Livets Ord skulle ta emot mig med öppna armar. Men det här kommer ju bli toppen!

  Always look up, som Anton hade döpt den här till. Haha, låter ju som något religiöst. Men tänk positivt gott folk. That's the only way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback