Bra och dålig film

Igår såg jag två filmer som stod i sån kontrast mot varandra att det var läskigt. Den ena var nämligen jättebra och den andra så sjukt pinsamt jag-saknar-ord-dålig.

Först "Se upp för dårarna." Den var både rolig och så där mysigt uppiggande. Skådisarna var inte dåliga heller. Efter den såg vi den enormt värdelösa "The condemned." Den handlade om 10 personer som var dödsdömda och blev satta på en ö där de skulle slå ihjäl varandra. I detalj fick man se när de satte eld på varandra, plågade ihjäl tjejerna och annat sjukt i långa sekvenser. Jag saknar helt enkelt ord, se den aldrig! Om du nu inte vill slösa bort tid av ditt liv. Harry tyckte att den var bra och då blev jag riktigt arg på honom.

Näe, nu är det dags att göra någon nytta. Ingen gör den ju åt mig så.


image45


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, Se upp för dårarna var skoj! :)

2007-08-29 @ 15:19:44
Postat av: Mjke

Hellu, nu har jag sagt upp mig för allframtid..! =) Underbart. Har fått mitt kontrakt också.. =) Kanon det. Nu blir det till att skicak in den dära listan där! =) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback