Mer choklad åt folket

Tjabba. Jag har jobbat i värmen. Det var roligast efter jobbet när jag satt i solen en stund innan bussen skulle gå och en kille kommer fram och säger "Hej vill du ha en kexchoklad?" Och så ger han mig en. Det var alltså inte en sån där utdelare utan han hade en åt sig själv också. Jag tackade medan jag funderade på vad han kunde ha preparerat den med. Sedan kom jag på att det var omöjligt eftersom den var inne i papperet. Så slut och sugen som jag var käkade jag med glädje upp den och jag började varken spy eller svimmade. Mer sånt! Tänk om alla prostituerade kunde erbjuda choklad istället...eller, va. Vad förvånade folk skulle bli. Och antagligen lika glada, tror jag. De får ju visserligen inte betalt för det men...aja.

Jag unnade mig också en glass. Jag var värd en stor efter att ha jobbat. Nej kanske inte det förresten eftersom jag är SKITDÅLIG. Eller INTE så ät skit Anton.

Kände mig på snäll-humör också så jag köpte en majblomma...Vad gör man inte för världen? Svar: Mycket.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha snyggt carro ;) Var han het? ;)

2007-04-27 @ 13:46:05
Postat av: Carro

Tyvärr kan jag ju inte påstå det direkt. Minns knappt hur han såg ut :P Snacka om kort minne...

2007-04-27 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback