Livet är hårt

Livet är verkligen hårt en dag som denna. Solsken, smootie och ett samtal från Subway. De 3 S:en, eller ja 4. Jag ska dit på introduktion ikväll, kul!

Den här var jag värd idag kände jag. Innehåller hallon, jordgubbar, mjölk, turkisk yoghurt och glass. Gissa om den var god!? Jag har faktiskt gjort något nödvändigt idag också, deklarerat. Det tog ju enormt lång tid, NOT (som Borat skulle ha sagt). Det finns ju vissa busar som inte kontrollerar siffrorna utan litar blint på det som står. Jag ringde ett samtal och sen var det klart. Enkelt och smärtfritt, så vill vi ha det.


Image and video hosting by TinyPic

Idag ska ansökningen till högskolan/universitetet vara inne. Själv har jag sökt beteendevetenskapliga programmet i Uppsala och i Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback