I'm sooo excited

Bra dag! Jag kom vandrandes i nya gallerian då jag ser ett stort ljussken och en änglakör som sjunger hallelujah. Gina Tricot har smyckesrea! Jag välkomnas in i himmelriket och väljer och vrakar bland allt glimmer. Vilken tur jag har, jag som verkligen behövde nya örhängen och halsband. ;)

Efter en smarrig cappucino drar jag mig vidare mot Subway, på arbetsintervju. Chefen verkade lite nervös och jag själv var cool as a cucumber. Jag hoppas det gick bra iaf, jag får veta om några dagar. Det var en trevlig pratstund på en halvtimme. Jag vill ha jobbet. Jag hade ett Scrubs-moment då jag såg mig själv stå på subwaydisken och sjunga "I'm sooo excited, and I just can't hide it!!" för chefen så han skulle förstå att jag ville bli en av Subborna.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anton

Nämen så trevligt. Hade också tänkt ta mig in till staden, men jag vet inte. Jag lyckas jämt med att inte göra det jag tänkt.

Och jag hoppas också att du blir en subba. Och klantade du dig inte på intervjun så ska du nog se att du kommer att bli det också. ;)

2007-04-04 @ 17:42:46
Postat av: Anonym

Jaa hoppas! Tack för att du la in ett gott ord om mig, det uppskattas. ;)

2007-04-04 @ 18:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback