I'm bringing sexy back...yeah

Igår var vi ut på krogen. Det var såå kul att få träffa Johanna, Lina och Amanda igen! =D Joanna var ju lite elak igår och försökte gasa ihjäl mig med hårspray, men jag överlevde. På bussen får jag helt plötsligt ett sms av vår käre Henke där det står "Jag är inte lite bog". What? skrattar vi. Det visade sig ju oturligt nog vara Jukkle som snott Henkes mobil, snacka om schyst. Jag svarade dock att jag älskar bogar och att jag kanske kunde hitta nån het stjärtgosse som jag kunde presentera honom för.

Allas vår gentleman och Adam Brody-lookalike Martinsson var också ute. Han visade oss schysta moves på dansgolvet, haha. Puss på handen fick man också, snacka om den typiska Allsta-pojken.

Sist men inte minst hittade jag min drömprins igår. Han var 27 (säg inget till mamma), rik och stilig och ville ta mig med på en weekend i Paris genast. Men jag sa nej, jag kunde ju inte bara åka iväg sådär. Lite skumt att bara fråga så då! Men nu kanske man blir housewife då. April, april eller nåt! ;) Kunde ju ha varit sant, men nej.

Bilder kommer, yeah. Och Joanna lovade mig att hon skulle börja blogga igen. Vi började till och med diskutera en Fet-het-lista del 2. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback