Glassigt, glassigt

Jag fortsätter göra goda glassdrinkar on my own, men Anton du får gärna bli min glasslav om du vill och passa upp mig med dina specialare, vad sägs?

Igår var jag på min andra introduktionsdag på Subway. Det verkar ju mycket roligare än att torka bajs, så jag är nöjd. Det verkar vara många gulliga personer som jobbar där också, men jag har ju inte fått jobba med min älsklingsfjant än. Snyyyft. Kanske bara bra det än så länge när jag inte kan nåt. Annars är han väl så bitchig och ska säkert bossa runt. Haha näee inte Anton då...

Joanna då vart har du gått och gömt dig!? Isolerad från omvärlden din judas. =P










Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag har inte gömt mig ;P e snart back to reality =)

2007-04-19 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback