Det värsta jag vet

Puh, nu har jag sovit ut. Det blev en lååång dag igår. Blev ju ca 10 timmar på den halvsega bussen, på min födelsedag å allt. Och jobbet, ja vad kan jag säga? De kändes väldigt oseriösa och de var jättesena. Pratade dålig engelska. Jag hade 2 timmar på mig där, sen skulle min buss gå tillbaka till Sundsvall. Så efter 2 timmars försening fick vi komma in. Och då kunde jag stanna i några minuter, sedan var jag tvungen att gå. Fick prata en kort stund med dem. Men jag såg ju på dem innan, de dansade och höll på, så jag antar att man skulle varit tvungen till det. Men jag är hyfsat less ändå. Tur att min biljett inte kostade mkt. Jag bara haaatar förseningar och försenade personer, det är så respektlöst och egoistiskt. Och av arbetsgivare! Näe även om jag skulle få jobbet, (de ska maila, men knappast) så tar jag det nog inte.

Nu till det bra!! Jag träffade min underbara tyska vän Laura i Stockholm! Jag hade mailat för länge sen och sagt att jag skulle vara i Stockholm över den dagen. Och hon hade inte lyckats svara, men hon hade sett det. Så hon och hennes tvillingsyrra kom och mötte mig! =D Sååå kul. Så vi hann med att fika på nåt mysigt fik. Det var det som gjorde dagen. Jag började även prata med en tjej från Dalarna när vi stod och väntade. Och då visade det sig att hon kände Sabina (en au-pair jag träffade i Barnes), båda från Dalarna. Världen är tydligen liten!

Image and video hosting by TinyPic

Laura är tjejen som står på andra sidan om vakten. Här står vi framför Houses of Parliament.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback