Can you read my mind?

Vild kväll/natt igår. Eller det  var ju alltså Joanna, Linus och Anton som var vilda. Själv var jag lugn och sansad. Kom ihåg att jag raderar kommentarer som jag inte gillar eller som möjligtvis skulle påstå något helt osant. ;) Kul hade vi iaf! Först "Så ska det låta" såklart med jäkla chill out-vin, haha. För man är ju faktiskt upptagen när man ska locka håret och har en chill out-box som väntar på en. Right, Anton? 

Efter det, bort till bartender-Joanna. Allsång i bilen in och sedan 360. Det var lycka att få höra Mika med Grace Kelly. Men det var på tok för lite Justin och Shakira inblandat igår. De bästa partylåtarna. Jag är även ett underbart smeknamn rikare. Big mama! Bara för att jag hade ett "Jag-är-gravid-linne" så magen såg lite väl stor ut, speciellt på fotona. Dumma Anton och Joanna.

Idag lyssnar jag på The Killers - Read my mind

Pratade ju med Anna i förrgår också. Hon har det bra i Åre, men vi saknar ju henne här hemma! Fast jag ser ju måttligt glad ut i hennes sällskap.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback