Call meeee

Varför ringer aldrig Subway? Det skulle ta 2-3 dagar, nu är det 6 dagar. Jag behöver och vill haaa ett jobb. Annars måste jag ju hålla på och ringa runt till en massa ställen, som att jag skulle orka det.

Igår såg jag filmen Ghostrider. Kan ju inte påstå att det var en film i min stil. Förstår varför den fick en 2:a om jag säger så. Men visst, det hände ju i alla fall saker i den så jag inte somnade. Efter det Prison break med citron & ingefära-te. Mmmmmm. Kanelsmaken är slut nu.

Jag är förresten seriöst gammal nu. Jag kan inte sova till längre än 9, där går gränsen. Oftast vaknar jag vid 8 och är någorlunda klarvaken. Spelar ingen större roll när jag går och lägger mig heller verkar det som. Pensionärsvarning!!

Nu ska jag gå och köpa ett frimärke. Ops, det är också pensionärsvarning. Hört talas om email kanske?

Här var man fortfarande ung och fräsch då!

Image and video hosting by TinyPic    Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anton

Jo, men han var likdan med mig, så bered dig på att vänta ett tag. ;P
Och ja, det går bara utför efter 20.

2007-04-10 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback