Becoming a Subba in a hot outfit

Jag är på väg att bli en subba nu. Jag ska på introduktionsdag nr 2 ikväll, rätt trevligt det. Subborna måste ha en speciell outfit också och jag fick en tröja som gick ner till knäna ungefär. Så jag ser verkligen het ut! Tur att man har ett litet förkläde som döljer det. Skärm ska man ha också. Viktigt, viktigt...

De har ju listor och papper för varenda liten grej, det verkar vara en massa att hålla reda på. Huvudet snurrade. Jag fick göra en macka på slutet också, snelt. Gladast blev jag ändå när chefen sa att han inte var nå bra på huvudräkning. Vi har så mycket gemeeeensamt.

Jag fick tokspringa till bussen och hann precis med den. Missade inget på Prison Break. ;) Dagen fullgjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback