Because you're worth it

Linus ringde nyss och berättade att han fått körkort! GRATTIS!! Glada nyheter. Man blir alltid lika glad när någon tagit sig igenom den jäkla pärsen. =P Så bra jobbat. Sorry man hamnar på bild i min blogg om man gjort nåt bra...så det får du härda. ;)

Fick se den andra spy-bilden nu också. Uhuuu jag kan inte ens lägga upp den här. Det ser för äckligt ut. Jag mår illa. =P

Imorgon är det den stora dagen! Min 20-årsdag alltså. Och jag kommer vara i Stockholm över dagen. Kommer hem vid halv 10 på kvällen ungefär. Ikväll ska man på nåt grejs i Timrå också. Undra om det är vårshow? Ska iaf kolla på syrran och en massa andra små barn. Själv är man ju too cool for school numera.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha snygg man är, eller inte. :P

2007-04-03 @ 12:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback