Baltic fun

Tjoho. Jag och Big mami har nyss lagat supergod middag. Vi har upptäkt nåt konstigt som heter Bulgur, som man kan ha istället för ris (liknar coscos). Såklart skitnyttigt, men jäkla gott var det. Jag hör Anna Skippers röst eka i huvudet. Och när man tar en bulle hör man henne skrika och svära därinne. Not really.

Håller på att kolla upp Tallin. Jag har ju velat åka på kryssing hur länge som helst och till Tallin är det verkligen billigt. Så det kommer bli av, bara jag och Anton får med oss några av alla segmörtar. Kan ju bli hur kul som helst! Balt-party. ;D En given hit, eller? Eftersom det är så billigt kan vi ju ta alla 3 länderna, yää.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tänkte bara säga att jag har bloggat idag ;) och att bilderna är inlagda ;) kraaaam

2007-04-23 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback