Trolldeg på jobbet!

Kom nyss hem från jobbet. Idag gick tiden rätt fort ändå och det var ju bra. Jag, några ur personalen och några gamlingar lekte med trolldeg! =D Det var KUL. Jag gjorde troll och gamlingarna tyckte de var såå fina. ;)

Igår blev det först promenad med Anton och sedan kilade vi hem till honom och Joanna kom efter ett tag. Vi sjöng Stars are blind och en massa annat roligt (Anton spelade gitarr). Sedan såg vi på Prison Break, yeah yeah. Kunde inte stanna så länge eftersom jag skulle upp tidigt idag. Imorrn ska jag jobba kväll. Men vi ska göra nåt ikväll med va? Väntar på att Joanna ska komma hem från the job.


Jag älskar att lyssna på Babyshambles låt Fuck forever när jag är ute och går. Åhåå så bra. Pete Doherty må vara skabb nr 1, men den låten äger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback