Trivsel

Nu har jag slutat jobba för idag. Blev hemskickad lite tidigare, brukar bli så på kvällarna. Måste ju säga att jag trivs väldigt bra. Personalen är kanon och gamlingarna är ju sockersöta. Och det går bra.


Var med Fjanton darling igår och såg film. Först en bra som hette Me you and everyone we know och sedan en skiiitfilm som kanske bekant heter Silent Hill! Snacka om skit! Anton den dummern skulle skrämmas också. Så nu ogillas han! ;) Den första var bra för den handlade om en hel del roligt skumma människor, och sånt är ju alltid kul. Fick även se Desperate Housewifes, woho!


En DÅLIG sak har dykt upp. Jag måste jobba på söndag. 06.45 börjar jag och det innebär att jag inte kan följa med på kräftfesten. =( Hade faktiskt velat det. De flesta som skulle dit är ju ändå roliga. ;) Kaanske inte alla *host*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback