Sångstund

Hade en rätt så trevlig dag på jobbet igår, om man inte räknar med all disk. Jag fick sitta ute i solen och sjunga med tre gamlingar. Åh så kul! Jag är deras idol nu, yää. ;)

Idag ska jag in och köra, det är alltid gruvsamt. HJÄLP säger jag bara förresten! De har lagt upp ett program åt mig och vill att jag ska köra upp den 5 okt!!!! Det är ju hur snart som helst. Räknar verkligen inte med att klara det, men jag tänkte testa ändå. Fan jag orkar inte vänta längre. =P Dumt men...Halkbanan är på torsdag, great.

Åh jag bara älskar när de klockrena svaren man vill ge kommer på en gång istället för långt efteråt. Lyckades ge ett sånt bra svar. ;) Right Anton?

Så GE UPP nu snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback